ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΝΕΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ
• Το Τμήμα Υποδομών (Τεχνικός Τομέας) είναι για τις τεχνικές βλάβες όπως:
α) Προβλήματα σε υπολογιστές - εκτυπωτές.
β) Προβλήματα σε γραμμές Internet - Τηλεφώνου.
γ) Προβλήματα σε θέματα των Emails
δ) Προβλήματα και ανανεώσεις των antivirus.
• Το Τμήμα Συστημάτων Πληροφορικής είναι για βλάβες όπως:
α) Θέματα που αφορούν τα Ηλεκτρονικά Ραντεβού.
β) Θέματα που αφορούν το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο-πάπυρο. Αφορά μόνο την κεντρική υπηρεσία.
• Το Τμήμα Τηλεϊατρικής είναι για τις τεχνικές βλάβες όπως:
Προβλήματα στην λειτουργίας σταθμών, π.χ κάμερας, ήχου, ιατρικών εργαλείων, υπολογιστή και στις διασυνδέσεις.
Παρακαλώ όπως επιλέξετε το κατάλληλο τμήμα για το αίτημα σας.
Σχετικές οδηγίες θα βρείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο.